Weź udział w webinarium i poprowadź serwis o radnych swojej gminy

Chcemy, aby mieszkańcy miast i gmin wiedzieli, kim są ich radni, co obiecywali przed wyborami, jakie decyzje podejmują i jak się z nimi skontaktować. Dlatego prowadzimy lokalne serwisy MamPrawoWiedziec.pl. Można w nich monitorować głosowania radnych, ich interpelacje, pracę w komisjach, a także śledzić zmiany lokalnego prawa.

Dołącz do nas – załóż MamPrawoWiedziec.pl w swojej miejscowości!

Jak to działa? Stowarzyszenie 61, wydawca portalu MamPrawoWiedziec.pl, udostępnia bezpłatnie zestaw narzędzi do prowadzenia lokalnej wersji serwisu. W ten sposób powstały m.in. Konin.MamPrawoWiedziec.pl, Lubartow.MamPrawoWiedziec.pl czy Elk.MamPrawoWiedziec.pl. Partnerzy lokalni otrzymują własną stronę, dostęp do panelu administracyjnego i odpowiadają za regularne uzupełnianie danych o radzie swojego miasta lub gminy.

Kto może prowadzić lokalny serwis? Organizacja, grupa nieformalna, osoba fizyczna – każdy, kto chce dostarczyć swoim sąsiadom obiektywnych informacji o pracy rady gminy. Zapraszamy do współpracy osoby, które nie są radnymi.

Jak zacząć? Zapraszamy na webinarium o tym, jak zacząć prowadzić lokalne MamPrawoWiedziec.pl. Omówimy najważniejsze zasady prowadzenia serwisu, przedstawimy kilka dobrych pomysłów na początek i pokażemy, jak wygląda wprowadzanie danych.

Kiedy? Sobota, 4 lutego, g. 18:00-19:30. Aby się zarejestrować, kliknij TUTAJ (mail potwierdzający przyjdzie od razu z konta Szkoły Liderów).

Osoby zainteresowane prowadzeniem serwisu, które nie mogą wziąć udziału w webinarium, prosimy o zgłoszenie mailem na adres: anna.scislowska@art61.pl. Nagranie z webinarium będzie dostępne na naszym Facebooku oraz YouTubie.

Zobacz najnowsze